Trening armstronga sposobem na osiągnięcie dobrych wyników w podciąganiu na drążku

Trening armstronga jest to nowatorski plan treningowy, którego celem jest poprawa wyników w podciąganiu na drążku. Program ułożony jest w sposób stopniujący poziom trudności z każdym kolejnym treningiem. Już po okresie mniej więcej miesiąca, półtorej czasu, widoczne są efekty. W finalnym etapie program zakłada, że można wykonać aż 20 serii podciągnięcia na drążku. Program treningowy jest bardzo dobrze ułożony. Zaczyna się on od wykonania porannej serii pompek. Ma być to ilość równa 3 seriom.

Program treningowy armstronga – na czym polega?

Główna część programu natomiast składa się z wykonywania serii podciągań. Nie można ich zrobić za szybko, tuż po porannej serii pompek. Powinno być przynajmniej 3 godziny przerwy. Natomiast główną część programu wykonuje się przez 5 dni w tygodniu, czyli od poniedziałku do piątku. Następnie regeneracja i odpoczynek następuje w sobotę oraz niedzielę. Trzeba bardzo ściśle przestrzegać tej zasady, gdyż jest ona w tym wypadku kluczem do osiągnięcia satysfakcjonujących wyników.

Dla kogo dedykowany jest trening armstronga?

Program dedykowany jest każdemu, kto chce wykonywać prawidłowe podciągania na drążku nachwytem. Jednak w początkowych dniach oczywiście można wykonywać powtórzenia podchwytem, jeśli nie ma się jeszcze umiejętności i siły, aby zrobić to inaczej. Ćwiczący musi wykonać treningowe serie w dowolnej ilości powtórzeń. Liczba ta jest zależna od samego trenującego, od jego predyspozycji i siły, natomiast z dnia na dzień na pewno ilość powtórzeń będzie się zwiększać.

Więcej informacji na https://kulturystyka.pl/